Volgers

dinsdag 19 januari 2016

lang geleden

en daarom en klein uitleg ....

ik heb sinds 3 jaar en  enkelen maandjes het ziekte van Parkinson... en de laatste tijd ging het heel slecht met mij... het ziekte was eerst aan mijn linkerkant ... arm en been... nu heb ik tremor ( beven) verschijnsels in mijn rechter been ook...

maar dit is niet het ergste ....wat voor mij moeilijk was is het feit dat ik dyskinesie heb gekregen... dus oncontroleerbaar bewegingen...en dit vanwege dat mijn lichaam niet meer tegen het belangrijkste medicijn prolopa.... kan

maar nu is alles terug onder "controle" ... dosis aangepast .. wat meer tremor geef maar minder dyskinesie ...

het lichtpunt in dit alles is dat ik in maart 2016 een DBS ( deep brain simulation)  ga ondergaan of hersennen operatie...

dus na deze ingreep zal ik een tweede kans of beter en 2de leven krijgen .... en daar wacht ik ongeduldig en bang om ...


  Gr , Corine


4 opmerkingen:

  1. Dear Corine, I wish you a wonderful result from your procedure and send hugs for each day till it is done.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. thank you a lot Susan... i need hugs because i'm so afraid of it .... love Corine

      Verwijderen
  2. je vous souhaite un bon rétablissement
    amicalement

    BeantwoordenVerwijderen