Volgers

dinsdag 6 mei 2014

lang geleden hé

in de  nacht van zondag op maandag ..heb ik iets gezien op pinterest en wou het onmiddellijk proberen...

alles was die nacht rond rudolph....

dit was 1/1 gemaakt als de decoratie voor een kerstboom en ik wou dit in mini doen ... juist ijzer draad rond naalden gedraaid  die geprikt zijn op een verkleinde foto .......



 
dan heb ik dit gezien....
 
 
en dit wou ik  toch ook  proberen....
 
eerst veel fijner dan pasta machine nr 4 .... gedaan .... niet 45 min gebakken... en “ warm “ uit geponst..... wou mijn nieuw pons niet al breken hé....
 
dit zijn de uit geponst rudolph :
 
 
dan heb ik 1 van de 4  lege rudolph gehouden en heb deze op een dikkere plat stuk ( wel niet gebakken)   fimo gelijmd en verder gebakken ...
 
en dit is wat ik  van  het verder uitleg  heb er gedaan.....
 

4 x eentje uit de mal....op elkaar.... behalve het gewei en achtersten poten.....deze zijn per 2.... een prop fimo als voet... alles appart gebakken... voet en rudolph gelijmd wat groen erop...en zo heb je van een pons een “ echte” versie ervan....

Gr,Corine
 
 
 

2 opmerkingen: