Volgers

woensdag 28 mei 2014

en hier nog wat foto's

ben zo druk bezig met lavendel te maken dat ik simpel weg vergeet om foto's te plaatsen op mijn blog dus nu dat ze aan het drogen zijn : mijn lavendel....... neem ik de tijd !!!!

meubeltje gemaakt .... 

 
voor echt zeep ( toch de blauw) , potpourri , spa zeep bolletjes en geur zakjes

 
kast verder gevuld ... en behang papier ...
 
 
lavendel in vrac...
 
 
 
wat geur hartjes ...

 
 
 
 
 
 
wat schilderijen ...
 
 
bedankt Leen deze vindt ik schitterend ....

 
en later een foto van het beneden verdieping als het weer het me toelaat wat binnen een mooi foto maken ... niet makkelijk hoor ...
 
Gr,Corine
 
 
 
 

8 opmerkingen:

  1. Oh your lavender soaps and the display table that holds them, are Beautiful! I bet the fragrance is incredible! I Love Lavender both the real thing and also in miniature and your lavender items are Wonderful! :D

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ohhh yes it smels good when i open the shop... and thanks for the compliments

      Verwijderen
  2. Corine it's just lovely I can almost smell the Lavender :)

    Hugs
    Marisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Corine,

    de winkel is fantasic! Wow!!!
    Ik heb probleeme met mijn gmx mailprogramm!
    Ik kan geen mails verstuuren. Sorry!!!
    Groetjes aan alle (swapgroup)
    Deze weekend is een vried op visite...misschien werk dan de pc
    liefs
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen