Volgers

zondag 17 november 2013

heb een ws gevolgd van Sylvia ...

als Sylvia zei dat ze deze juweel ging geven als WS in Antwerpen  heb ik onmiddellijk ja gezegd .. het was liefde op het eerste gezicht...

dit is dus deze van Sylvia;


 deze is tot nu toe mijn tafereeltje.....

 
nog ver van gedaan ... moet nog zoals je zie veel doen ...

 
gebroken raam, vieze godijnen ...

 
piep zeg het muisje ....
 

nog eentje maar moet nog iets aan die lepel doen ... later volg foto's ..


ik zou niet mij zijn als ik er mijn eigen zou van maken dus hier is mijn eigen inbreng ...

en voor en na van mijn schutters

 
daar  hangen ze al maar moet nog scharnieren maken ... dit zal voor morgen zijn
 
 
 
binnen heb ik deze ook flink onder handen genomen ... moet ik wel nu toegeven dat het heel leuk is om nieuw spullen kapot te maken en vies en oud eruit laten zien ...
 
 


dit is het voor vandaag ...

 tot volgende ...

 Gr,Corine

 
 
 


 



4 opmerkingen:

  1. I like it, it's like someone has fallen out the window

    Marisa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH I Do Like the old and the decrepit and this scene has it All! I can see that the rats are right at home here too! Well done Corine! :D

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Corine,
    Ik was er ook en heb ook al mijn eigen "inbreng" aan toegevoegd.
    Leuk die luiken en heel mooi vies gemaakt ;-)

    Carine

    BeantwoordenVerwijderen